søndag den 8. maj 2011

Hyggeligt rod




Jeg har denne rodekasse som står fremme. Der er igennem et stykke tid landet alt muligt,som jeg ikke lige har vidst hvor jeg skulle gøre af. Lidt julepynt der havde forputtet sig og  ikke var blev pakket ned, et lille jern spir, prismer, lidt hortensia i denne skønneste farve fra et blomster bindings kursus, en krans der ikke var særlig køn da den tørrede op, men som jeg alligevel ikke nænner at smide ud osv.osv.
Hver gang jeg kigger på den for at rydde op, så nænner jeg det alligevel ikke. Den er nemlig lidt hyggelig.

Weekenden skulle ellers have stået på oprydning i skuret, men jeg har ligget syg og det blev derfor sat på standby Øv Øv Vejret har ellers været perfekt hele weekenden til at sorterer,smide ud og køre på storskrald.
Det må blive en anden weekend.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar