mandag den 27. juni 2011





Alting blomstrer lige i øjeblikket synes jeg . Holder øje med alt der kommer frem i haven, mens jeg går og planlægger alt det jeg gerne vil lave. Det er altid mere end jeg i virkeligheden når. Men planlægningen er jo også en stor del af fornøjelsen.





En anden stor, stor fornøjelse er ,at der er masser af buske med bær mm, som jeg glæder mig til at lave dejlig hyldeblomst saft af, brombær  til tærter og is, ribs til fryseren osv. Stikkelsbær ved jeg ikke lige hvad jeg skal bruge til, er ikke vild med med stikkelsbærgrød, men et eller andet lækkert må man jo kunne lave af dem.

1 kommentar:

  1. Hej Anette
    Håber det går godt..
    hvor ser det dejligt ud i din have ja det er jo altid spændende når man er flyttet ind om vinteren om hvad der er i haven...
    Stikkelsbær uhmm du kan lave meget kompot, marmelade, kage, gele, du kan bare google det så finder du nok noget lækkert.
    Dejlig sommerdag til dig.
    mvh Tine

    SvarSlet